Tekaški treningi, ko ti resnično primanjkuje časa

Vsi poznamo tista obdobja, ko preprosto nimamo časa zadihati, kaj šele, da bi imeli čas za normalne tekaške treninge, kot smo jih vajeni sicer. Kako se vi soočate s tistimi dnevi, tedni in meseci, ko preprosto ne gre?

Meni se zdi zelo nepredstavljivo, da bi po 12 ali 14 urah službe in dodatnih službenih obveznostih, ko pridem domov, še dve uri tekla. Dan ima premalo ur, jaz pa premalo energije. A opravljene prijave na tekme ne lažejo in jih je zagotovo treba vzeti v zakup, v roke vzeti sebe in se nekako organizirati tudi v trenutkih, ko se zdi, da ne gre.

Sama se poskušam v zadnjih treh tednih držati predvsem pravila, da če je le mogoče, ne izpustim KinVital tekaške vadbe – torej v torek in četrtek za dobro uro in pol vse izpustim iz rok, se odpravim v Tivoli in pozabim na vse skrbi, ki jih domov prinašam iz ene in iz druge službe.

A žal je tako, da včasih ne gre niti to – če sem v pisarni do 23.30, je to neizvedljivo. Druga težava so dolgi teki za vikend, ker v mojem svetu konci tedna sploh ne obstajajo več, ker jih večino itak preživim med štirimi stenami.

Zadnje čase pogosto slišim vprašanja, kam sploh uvrstim tek, kako si razporedim čas, da lahko počnem vse to. Čisto iskreno, zelo pogosto časa ni oziroma sem preveč utrujena. Ampak vseeno se poskušam vsaj trikrat na teden (realnost zadnjega časa sicer kaže bolj na dvakrat tedensko) spraviti v tekaške copate, ker polmaraton se vseeno ne bo pretekel sam. Nisem pa še čisto ugotovila, kam bi stlačila vadbo za moč, ki je po dolgem času že precej nujno potrebna. 🙂

Katere stvari pomagajo meni?
Številka ena je sodelovanje s tekaško skupino. V družbi je vse lažje, tudi tek, ko si tako utrujen, da se komaj privlečeš do zbirnega mesta. Če ni tekaške skupine, mi pomaga, da se dogovorim s kom drugim – ker samega sebe precej lažje pustiš na cedilu kot koga izmed prijateljev. Pod številko tri bi pa uvrstila majhne nagrade, ki se zdijo čisto bizarne, ampak so včasih vse, kar potrebuješ, da se skobacaš iz postelje (khm, zame je to recimo pivo ali pica po teku, občasno deluje tudi čips).

Imejte se radi.

xoxo, P

Trenutno poslušam: Avicii
Trenutno berem:Tekač.si
Trenutno gledam: One Tree Hill
Foto dneva:


Leave a comment